Ahol napi szinten kell rögzíteni az új információkat, ahol hatalmas ügyfélbázis van már most is az értékesítő kollégák előtt nap, mint nap, ahol fontos, hogy egyetlen régi és egyetlen egy új adat se vesszen el, ott szükség van a CRM rendszerre. Ez a program teljesen ügyfélközpontú, így az újra értékesítés hatékonyabb és sikeresebb lehet az eddigieknél. Az értékesítő munkatárs látni fogja, hogy milyen termékeket rendelt eddig az ügyfél, hogy mennyire volt velük megelégedve, hogy mi a hobbija, hogy mit szeret és mit nem, így ha az adatok mindig helyesen vannak rögzítve, akkor az újra értékesítés is sikeres lesz. A vevő és a cég is elégedett lesz, hiszen mindketten azt kapják, amire vágynak. A rendszer kiválóan alkalmas arra, hogy a jövőben is segítsége legyen a marketingesnek. Hiszen egy sikeres eladás után automatikusan jelzi, hogy eljött az idő az újabb felkereséshez. A régi termékhez kapcsolható újabb cikkek ajánlásával az értékesítő ismét sikeres lehet. Ehhez azonban a CRM rendszerre van szükség. Így egy fontos információ sem fog ezentúl elveszi és mindig minden időben történik majd meg.