Ne legyen olyan terméked, amire azt mondod, hogy ez már nem kell, ez már nem jó, vagy kifutott, vagy már nem érdekel senkit, leveszem a webáruházamról. Vagy ezt a szolgáltatást leveszem a szolgáltatásaim oldalamról, mert igazából senki nem rendelte. Legyen minden elérhető! Egyrészről ugye, hogy legyen kínálatod, legyen miből válogatni. Másrészről pedig minél több tartalmad, minél több terméked, minél több cikked legyen. A Webáruház készítés második long tail szabály az, hogy vidd le az áraidat! Ha tudod, akkor fél árra. Miért fontos ez? Az olyan termékeknél, az olyan szolgáltatásoknál, ami mondjuk már kifutott, de nem veszed le pont azért ugye, hogy long tail-ben erősebb legyél, azokat próbáld meg leárazni. Próbáld meg, annyira vidd le az árát, hogy egy minimális nyereség legyen rajta, és hogyha valaki megvásárolja, akkor az neked pluszt jelentsen. De ne úgy állítsd be az árat, hogy az legyen a fejőstehened. Erre egy nagyon jó példa az Apple-nek a zeneboltja. Ott például 99 dollár centért, vagyis egy dollárért lehet megvásárolni egy dalt és ez olcsóbb, mint hogy ha cd-n megvásárolnád. Valamint van egy olyan hatalmas nagy előnye, hogy ez egy online zenebolt. Ahol ugyanolyan cd minőségben kapod meg a dalokat, illetve az albumokat azzal a különbséggel, hogy itt nem az Webáruház készítés történik, hogy mintha bemennél egy lemezboltba, és mondjuk van egy pár száz lemez, amik közül válogathatsz, hanem itt minden megtalálható.
MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.