Magyar vezetőkkel és repülésben jártas szakemberekkel jött létre 2003-ban a WizzAir, hogy Közép- és Kelet Európa egyik vezető diszkont légitársasággá fejlődjön. Négyszázhúsz útvonalat kínál az utasoknak, huszonöt bázisról indulva és közel húszmillió utassal elnyerte a 2016-os diszkont légitársaságának járó címet. Töretlen siker és megújulás övezi a WizzAir pályafutását, ahol figyelembe veszik az utasok véleményét is. 2015-ben a Londoni tőzsdén bejegyzett cég egy új arculatváltást is kezdeményezett, ami szintén megnövelte a kedvenc légitársaság választását az utasok körében. Menetrendszerinti járataival számos Európai város elérhető, kedvező viteldíjai miatt nagyon nagy érdeklődést mutat az utasok körében és sokan választják ezt a légitársaságot. Folyamatosan keresik a lehetőségeket az új légiutak megnyitására, ezzel is bővítve a kínálatukat. Fiatalos repülőgép flottájuk 180 illetve 230 fő befogadására alkalmas, és további megrendeléseket is aláírtak, amik a környezeti kritériumoknak és a költséghatékony üzemeltetésnek is megfelelnek hosszútávon. A költségek tekintetében számos olyan újítást vezettek be, ami hatékony és az utasok igényeihez igazodik.